Criterii de evaluare

Exista doua modalitati principale de evaluare in cadrul Galeriei Creativ:

  • Evaluarea potentialului: testarile de cunoastere teoretica a produselor si serviciilor, cunoasterea modului de relationare eficienta, calda si onesta cu clientii si furnizorii si a cunoasterii culturii organizationale a Galeriei Creativ. Tot aici intra si abilitatea de a folosi in activitatea lucrativa a aceste cunostinte.
  • Evaluarea rezultatelor: modul in care sunt folosite aceste cunostinte si abilitati in cadrul muncii la Galeria Creativ.

In cadrul Galeriei Creativ exista patru criterii de evaluare:

1. Cunoasterea produselor si a serviciilor: "Stiu ce vand"

Exista mai multe grade de cunoastere:
- Stiu daca un anumit produs / serviciu se afla in oferta de produse / servicii a Galeriei Creativ
- Localizare: stiu unde anume se afla expus in cadrul magazinului pe raft.
- Cunosc categoriile si subcategoriile si ce produse contin acestea, asa cum sunt prezentate pe siteul Galeriei Creativ
- Capacitatea de a stabili criterii de clasificare a produselor si de a clasifica produsele folosind aceste criterii.
- Utilizare: cunosc cum se foloseste un anumit produs, cu ce alte produse se foloseste, cunosc tehnica cu care se utilizeaza produsul
- Analiza: cu ce alt produs poate fi inlocuit si ce produse poate inlocui, avantaje si dezavantaje fata de produse similare.
- Pedagog produse: sustinerea colegelor care studiaza pentru imbunatatirea cunostintelor despre produse. Prezentare de produse, tehnici si obiecte realizate


2. Relatia cu Clientii (interni, externi) si furnizorii: "Mi-s dragi oamenii"

Caracteristicile relationarii cu clientii si furnizorii sunt: eficienta, onesta si calda.

Relationare eficienta inseamna sa dam atat de multa valoare clientului pana cand si el, la randul lui doreste sa dea valoare, adica sa cumpere.
Vanzarea este un efect al unui comportament onest, acela in care eu ii ofer clientului foarte multa valoare.
Eficienta inseamna sa obtin efectul (clientul care cumpara) printr-un comportament onest (daruiesc valoare clientului).

Relationare onesta inseamna ca in cadrul interactiuni cu clientul urmaresc sa realizez atat avantajul clientului cat si al firmei.

Relationare calda cu clienti inseamna ca imi pasa de clienti, imi sunt dragii clientii indiferent daca cumpara sau nu. Motivatia afectivitatii mele fata de clienti este in faptul ca mi-s dragi oamenii , nu pentru ca mi-s dragi banii lor.

3. Integrarea in Galeria Creativ: "Sunt parte constructiva in acest colectiv"

Integrarea in Galeria Creativ presupune:
- cunoasterea, respectarea, imbunatatirea Culturii Organizationale si modului cum functioneaza firma,
- participarea activa la actiunile organizate de Galeria Creativ
- comunicare foarte buna directa si online(interactioneaza cu postarile din blog, completeaza formularele corespunzatoare)

Cultura organizationala scrisa este oglinda functionarii armonioase a Galeriei Creativ.
Cultura organizationala scrisa cuprinde: Regulamentul de Ordine Interioara, Fisa Postului, Procedurile, Principiile de functionare, Regulamentele, continutul Blogului Angajatul fericit si continutul Blogului intern al Galeriei Creativ.


Este necesara cuonasterea intregii culturi organizationale, atat scrisa cat si cea nescrisa. Cunoasterea celei scrise poate fi verificata, evaluata.

4. Calitatea de intraprenor: "Ma implic si inovez pentru dezvoltarea Galeriei Creativ"


Intraprenor este persoana angajata care are o gandire de antreprenor: responsabila, implicata, profesionista, policalificata, tine la bunul mers al firmei ca si cum ar fi a ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu